10 paprastų žingsnių sveikesnio gyvenimo link

Staigūs pokyčiai gali atrodyti gąsdinantys, todėl lengviausias būdas įpūsti naujų vėjų į savo rutiną - maži, nedaug pastangų reikalaujantys žingsneliai. Čia pateiksim 10 lengvai įgyvendinamų būdų, kurie ves geresnės savijautos link.

4/28/2021 2 min read

Rinkitės pasivaikščiojimą

Nesvarbu, ar tai būtų ilgas pasivaikščiojimas pažintiniu taku, ar tiesiog sprendimas mašiną statytis tolimiausiame aikštelės kampe, ar vieno arbatos termosiuko trukmės išėjimas į kiemą - vaikščiojant ne tik sportuojame, bet ir pailsiname akis, rūpinamės įsitempusiais raumenimis, pripildome plaučius gryno oro ir leidžiame odai pasimėgauti saulutės spinduliais. 

Saugokite savo akis

Kiekvieną dieną praleidžiam bent po kelias valandas prie ekranų - naršom telefone, žiūrim televizorių, knygas skaitom planšetėje ir dar dirbam prie kompiuterių. Mūsų akims tai - didžiulė apkrova, todėl kartą per dieną, kai atrodo, kad kažkas už vokų pribėrė smėlio, pabandykte padėti savo akims su trumpa treniruote. Stipriai trindami įkaitinkite delniukus - kuo karštesni jie, tuo geriau. Tuomet jais užsidenkite akis - karštis nuo delnų atpalaiduos akių raumenis. Optimalu delnus laikyti 5-10min., todėl čia - puiki proga prigulti ir atsikvėpti. 

Vartokite CBD

CBD arba kanabidiolis - iš pluoštinės kanapės gaunama medžiaga, kuri gelbėja mūsų organizmo priešuždegiminėms pajėgoms ir padeda atkurti natūralų organizmo balansą. Vartojantys CBD susitvarko nemigą, išsigydo lėtinius skausmus, migreną. CBD padeda tvarkytis su nerimo problemomis, panikos priepuoliais.

Gerkite daugiau vandens

Net nežinau ar įmanoma rasti adekvatų straipsnį, knygą ar įrašą, kuriame nebūtų skatinama gerti daugiau vandens. Tai su šituo viskas aišku, prie savęs visuomet turėkit buteliuka (patartina - gražų) vandens ir natūraliai norėsis jį gurkšnoti. 

Rinkitės natūralius vaisvandenius

Vietoj kolos ar, neduokdie, energetinio, iš parduotuvės lentynos rinkitės gėrimus, kurie iš tiesų sveiki ir ne ką mažiau skanūs, tačiau neturi viso kalno dirbtinių saldiklių. Vienas sveikiausių ir skaniausių gėrimų, dabar jau randamas beveik visose parduotuvėse - kombucha. 

Pusė lėkštės daržovių

Šita taisyklė labai paprasta - ką bevalgysit, pusę to turėtų sudaryt daržovės. Daržovėse esančios skaidulos yra būtinos gerai savijautai, o ir dabar jau importuojama jų tiek įvairių, kad tereikia išsirinkti savo mėgiamiausias.

Maisto pasiruošimas savaitei

Auksinė taisyklė - turėdami šaldytuve sveiko, paruošto naudoti maisto, mažiau gundomi būsite užsisakyt kebabą. Tereikia skirti keletą valandų per savaitę ir susiruošti, apdoroti produktus ir tvarkingai susidėt į šaldytuvą. Išalkus - pasišildyti ir valgyti. Ir viskas.

Skirkite keletą minučių meditacijai

Dabar jau net appsų pilna, kurie praves meditaciją, todėl nėra jokios priežasties jos neišbandyti. Kelios minutės per dieną padės susikaupti, ramiau ir produktyviau jaustis. 

Susitvarkykite miego ritmą

Miego ritmas yra labai svarbu. Labai. Todėl gerai savijautai reikia eiti miegoti ir keltis panašiu laiku kasdien yra bū-ti-na, ir dar labai svarbu yra leisti sau pamiegoti bent 6-8 valandas. Daugiau irgi nėra gerai. Turintiems problemu su užmigimu ar tiems, kurie kiekvieną rytą išgyvena kančias lipant iš lovos rekomenduojam pabandyti CBD.

Užkandžiams rinkitės vaisius, uogas, riešutus

Čia irgi labai elementaru - vietoj šokolado ar sausainio rinkitės natūralius užkandžius. Ofiso stalčiuke ar rankinėje turint džiovintų vaisių, šviežių uogų ar riešutų tikrai kils mažesnė pagunda bėgt iki kiosko ir pirkti šiektiek saulėje paminkštėjusius šokoladukus.